TourismInBucovina.ro

Switch to desktop

RESTAURANT REVIEW

Misiunea noastră este să tragem un semnal de alarmă privind calitatea serviciilor din industria hoteliera în zona Bucovinei.

Prin cronicile noastre de restaurant dorim să încurajăm clienții să își împărtășească experiențele culinare și altora și să sensibilizăm investitorii să privească și să trateze cu mai mult interes CLIENTUL.

Clientul este cel care ne finanteaza, ne plateste salariile, ne da tipsurile si ne asigura recomandarile catre alti viitori oaspeti, este si principalul beneficiar al conflictelor interne din hotel și a serviciilor proaste din restaurant.

În curand o sa ne apucam sa facem evaluari prin restaurante prin colaboratorii nostrii care va vor vizita mereu pentru o informare corecta a calitatii serviciilor si calitatea bauturilor si mâncarurilor servite.

Iata cateva criterii dupa care restaurantele vor fi evaluate:

Restaurant Review

O evaluare corecta trebuie sa examineze partile bune si partile mai putin bune, nici un local nu este perfect cum si nici un local nu are si parti bune.

Evaluarea se poate face de catre orice persoana care este pasionata de ospitalitate si lucrul bine facut, profesori în domeniul turismului, formatori specializati pe turism, profesionisti în domeniu, clienti obisnuiti, manageri de restaurant, bucatari profesionisti, pasionati de ospitalitate, somelieri, studenti etc.

Aceste persoane vor avea o experienta culinara in unitatea dvs., dupa care vor scrie un review cu poze pentru a dovedi ca au fost in locatia dvs.

Toti acesti colaboratori vor ramane anonimi. Revieurile pot fi pozitive sau negative, nu trebuie sa va suparati in cazul unui review negativ acesta va poate aduce la realitate sa indreptati lucrurile.

Evaluarile si vizitele noastre vor fi facute ori de cate ori avem ocazia sa vedem ce sa imbunatatit si ce nu.

Dupa 3 vizite consecutive restaurantul va primi din partea noastra o nota generala si o recomandare pozitiva sau negativa.

Continut Evaluare

1.Informații de bază

- Atractivitate, atragerea clientelei

- Numele restaurantului, locația

- Felurile de mâncare servite, tipic bucovinean, american, italian etc.

- Conceptul

2. Preparatele și Servirea

- Varietatea compunerii meniului – entree, garnituri, feluri principale, desert etc.

- Calitatea preparatelor

- Gama de preturi si valoarea pretului pentru produse

- Stil – buffet, familiar, servire la masa

- Personalul - Amabilitate, Cunostiinte profesionale , Eficienta muncii.

3. Atmosfera

- Décor

- Aranjamentul meselor

- Nivelul zgomotului

- Timpul de asteptare /Facilitati pentru copii / handicapati

- Curatenia

- Conditia si curatenia toalettelor publice

4. Concluzii

- Necesita atentie, revizuire, revizitare

- O sa recomandati acest restaurant ? Cui ? De ce sau de ce nu recomandati acest restaurant ?

- Rezervarile sunt acceptate – scrieti numarul de telefon .

În urma evaluarii noastre o sa primiti un sticker anual gratuit pentru calitatea serviciilor oferite, calitatea preparatelor, confortul din camere pentru hoteluri pensiuni.

© TourismInBucovina.ro. Toate drepturile rezervate. TMS

Top Desktop version